Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Greek-Team.cc(πρώην MyTog.net)

 To MyTog.Net είναι ένα κλειστό,ελληνικό tracker site,συνέχεια του ιστορικού teamofgreekz.com και του "αδερφικού" του greektracker,τα οποία και έκλεισαν αρκετά απότομα αφήνοντας ένα τεράστιο κενό πίσω τους..
 Φυσικά και το θετικό του ότι είναι ελληνικό το καταλαβαίνετε χωρίς να χρειάζετε ιδιαίτερη ανάλυση.Μπορούμε να βρούμε υλικό στην ελληνική γλώσσα,όπως μουσική,βιβλία,ντοκυμαντέρ και γενικά υλικό που μας αφορά αλλά δεν μπορούμε να βρούμε σε ξένους tracker και φυσικά ταινίες με ενσωματωμένους ή σε ξεχωριστό αρχείο ελληνικούς υπότιτλούς,με αποτέλεσμα να μας απαλλάσει απο την διαδικασία εύρεσης τους. 
 Το ότι είναι κλειστό σημαίνει ότι για να γίνετε μέλη του χρειάζεστε πρόσκληση,την οποία μπορεί να σας τη δώσει μόνο κάποιο μέλος του MyTog.Net.Βέβαια το μέλος που θα επιλέξει να σας προσκαλέσει έχει και κάποια "ευθύνη" για εσάς,κάτι που σημαίνει πως εάν εσείς φανείτε ασυνεπείς στους κανόνες του site ,το μέλος που σας προσκάλεσε ίσως να βρεθεί σε δύσκολη θέση.

  Τώρα σε ότι αφορά τη χρήση του,το Mytog.Net είναι απλό,έχει μία πολύ καλή μηχανή αναζήτησης και τα αρχεία του είναι χωρισμένα σε πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες,κάνοντας έτσι την εύρεση του υλικού που σας ενδιαφέρει πολύ εύκολη.Επίσης στην παρουσίαση του κάθε αρχείου είναι,υποχρεωτικά,εμφανή τα χαρακτηριστικά τους με αποτέλεσμα να ξέρετε τι ακριβώς θα κατεβάσετε.
 'Οπως σε όλους σχεδόν τους κλειστούς trackers,έτσι και στο MyTog.Net υπάρχει ένα σύστημα ελέγχου,το γνωστό Ratio,που ουσιαστικά βοηθάει στη σωστή λειτουργία του.Άλλωστε αυτός είναι και ο βασικότερος κανόνας για να είσαι μέρος της κοινότητας.Έχεις το δικαίωμα να λάβεις αλλά και την υποχρέωση να δώσεις.

 Σχετικά με την ποσότητα του υλικού που μπορεί κάποιος να βρεί στον MyTog.Net,ίσως και να μην είναι ο πληρέστερος tracker ακόμα,αλλά δεδομένου του πόσο νέος είναι και την ταχύτητα που αναπτύσεται νομίζω πως σε λίγo καιρό θα είναι με διαφορά ο No1 στον "ελληνικό" κυβερνοχώρο.Πάντως η ποιοτική δουλειά που γίνεται από τα μέλη του αυτό δείχνουν και επίσης βαδίζει στα σίγουρα βήματα του πετυχημένου προκατόχου του,TheGt.net.Εννοείτε πως τώρα που ο MyTog είναι ακόμα στο αρχικό στάδιο,έχετε μία καλή ευκαιρία για να βρείτε πιο εύκολα κάποια πρόσκληση.

 Κλείνοντας το άρθρο να αναφέρουμε ότι υπάρχει ένα Karma Bonus Points System μέσω του οποίου μπορείς να κερδίσεις απο ένα τίτλο και προσκλήσεις μέχρι και τη δυνατότητα προσθήκης έως και 5Gb για να αναζωογονήσεις το ρημαγμένο σου Ratio.Τέλος υπάρχει Forum ώστε να μπορούν τα μέλη να επικοινωνούν πιο άμεσα μεταξύ τους και φυσικά για να λύνονται οι όποιες απορίες προκύψουν αλλα και η δυνατότητα να γίνει κάποιος V.I.P. member,μέσω μίας δωρεάς,με αποτέλεσμα να έχει διάφορα προνόμια.


web:Greek-Team.cc





239 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 239   Νεότερο›   Νεότερο»

Ρε παιδιά πολύ ψηλά τον έχετε τον αμανέ!! Σιγά, μόνο με πρόσκληση... Πότε περνάμε τις 5 δοκιμασίες για να γίνουμε άξιοι σας?? Τι να πώ, γιαυτό είστε 3 και ο κούκος....

geia sas paidia kamia proskili!!? mail(giorgos.giorgakis95@gmail.com)

Μήπως κάποιος έχει καμιά πρόσκληση;
Ευχαριστώ penny
mail: katrinaka70@gmail.com

Κάλησπέρα μπορεί να μου στείλει κάποιος πρόσκληση?
Μπορώ να του στείλω κι εγω πρόσκληση για το tsibato.info ως αντάλλαγμα.
hatzimanolis@hotmail.com το mail.

Για όσους ζητάνε προσκλήσεις δείτε αυτό...

http://juggler8.blogspot.gr/2012/07/art-of-sharing.html

Κάλησπέρα μπορεί να μου στείλει κάποιος πρόσκληση στο uvec85@yahoo.gr?Ευχαριστω πολυ!

αν έχει μήνη τυπωτά παρακαλώ να μου στηλεται tzakoulis@windowslive.com

Μια πρόσκληση στο tpasarhs@hotmail.com παρακαλώ!!!

Κάλησπέρα μπορεί να μου στείλει κάποιος πρόσκληση στο karkinious@gmail.com?Ευχαριστω πολυ!

καλησπερα κ εγω θα ηθελα παρακαλω μια προσκληση. pasxalhs335@yahoo.gr

exei katantisi aidia oloi oi tracker me prosklisi poios o logo na yparhoun otan eheis varethi na vreis enan traker kleistes agrafes kai mono me prosklisi kai an mpeis se kapoin pou einai anoiktos den ehei uliko na katevaseis giati ayto to hali kai pote tha vreis anoithes tis egraphes bori kapois na apantisi os gnostis tis katastasis

geia se olous mia prosklisi pls sto ervis-skoda@hotmail.com geiati to tsibato ta tezare eimoun melos eki 2 xronia kai den ksero geiati eklise!!!!!!!!!!!!

geia se oloys an uparxei steilte mou kai emena mia prosklisi sto gboxti@hotmail.com sas eyxaristo polu !!!!

καλησπέρα please μια πρόσκληση για MYTOG από τότε που έκλεισε το
GREEK-TRACKER νιώθω μισός!! o.panos88@hotmail.com

καλησπερα μια προσκληση και ως ανταλλαγμα προσκληση για το tsibato
sakistara@gmail.com

καλημέρα παιδιά αν μπορείτε στείλτε μου καμία πρόσκληση για το tsibato η κανένα άλλο torrent.email:koykoymtzhs@hotmail.com

geias sas paidia kamia proskili mail ramzere@yahoo.gr gia to mytog.net sas eyxaristo poly

imoun melos st teamofgreekz alla exasa t account mou... kamia prosklisi gia mytog???? g_iwrg_0os@hotmail.gr ! euxaristw

sas parakalo na mou stilete ena invite sto angelo-66@hotmail.com

paidia an mporei kapoios na mou steilei kai mena!! dennis_ellas@msn.com eyxaristo

Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα μια πρόσκληση στο kouka_mirka@yahoo.gr

Ευχαριστώ πολύ!

καλησπερα..
ημουν παλιο μελος τπυ teamofgreekz.
παρακαλω οποιον εχει την δυνατοτητα να μου στειλει μια προσκληση στο..rironi@yahoo.gr...
ευχαριστω..

eimoun melos tou gtnet ean yparxei kamia prosklhsh tha to ektimousa[dimarv71@yahoo.gr]euxaristo.

kαλησπερα..
ημουν παλιο μελος τoυ teamofgreekz.
παρακαλω οποιον εχει την δυνατοτητα να μου στειλει μια προσκληση στο..nikolinos1993@hotmail.com

an mporeite mia prosklhsh...
nikop@gmx.de
Sas euxaristo poli

sas parakalw mia prosklisi!!! dougasss@hotmail.com

an exete mia prosklhsh steilte edw.. zerg54@hotmail.com
euxaristw

καλησπέρα σας,αν μπορείτε παρακαλώ στείλτε μου μια πρόσκληση στο anatheman@hotmail.com χιλια ευχαριστώ

Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα μια πρόσκληση kanarini3@hotmail.com

k egw thelw prosklisi paidia opoios mporei ma_ni1992@hotmail.com

μια προσκλισι ρε παιδια αν μποριτε στο
andreas-milan@hotmail.com

mia prosklhsh parakalo......sto renossal@yahoo.gr opoios exei thn kalosunh...

καλησπερα και εγω ημουν παλια μελοσ αλλα μετα εκλεισε παρακαλω θα ηθελα και εγω μια προσκληση fanikor24@yahoo.gr

αν μπορει καποιος θα ηθελα μια προσκληση για το mytog akis.zante@hotmail.com ευχαριστω πολυ....

Καλησπέρα μια πρόσκληση και για μένα παιδιά θα σας ήμουν υπόχρεος θέλω να βρω κινούμενα σχέδια για το γιο μου!Αν μπορεί κάποιος το mail είναι veinkein@gmail.com

Κανένα Χριστουγεννιάτικο δώρο πρόσκληση για mytog παρακαλώ;
giapraki@homail.com

Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα μια πρόσκληση sto mytog.net για το tsibato η κανένα άλλο Konstantinos4@web.de

Κατ'ρχην ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 1913..κατά τ'αλλα ζητώ κι' εγω μια προσκληση για το MyTog.net.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
(rockvell2000@yahoo.gr).

χρονια πολλα και καλη χρονια μια προσκληση αν ειναι δυνατον για το mytog.net παρακαλω. olgitsa.1983@hotmail.com

Χρονια πολλα με υγεια και χαρα..Θα ηθελα και εγω μια προσκληση αν ειναι δυνατον.Ευχαριστω πολυ.
cosineroas@yahoo.com

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά ,
Αν έχει κάποιος την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει μια πρόσκληση για το mytog.net γιατί τελευταίο καιρό το vibes.cc σταμάτησε την λειτουργιά του . Ευχαριστώ πολύ . onlymatrix@gmail.com

καλησπέρα please μια πρόσκληση για MYTOG christanas_@hotmail.com. please παιδιά, ποιος έχει?

geia sas paidia..imoun palio melos sto gtnet ti mporo na kano gia to MYTOG I an iparxei prosklisi apo kapoion..efxaristo polu madboy00@windowslive.com

θα ειμουν πολυ ευγνομων αν μπορουσε καποιος να μου στειλει προσκληση για το (MyTog,net) στο-->

piratis25@gmail.com

ευχαριστω εκ των προτερων

θα μπορουσα να εχω μια προσκληση,

balaska.fotini@gmail.com

ευχαριστω.....

tha ithela kai ego mia prosklisi....horovid@yahoo.gr

kalispera paidia mai prosklhsh sas parakalo sto voiotia@gmail.com prospatho edo kai kairo na eggrafo imoyn palia sto team of greekz.please

ean eisastan sto palio team of greekz tha eixate lavei e-mail opos ki ego gia na energopoihsete to account sas sto my tog.

Mia prosklisi plz dimitris_dimopoulos@hotmail.com

παιδια και εδω μια προσκληση παρακαλω gtagstr1@gmail.com

αν και περιτό θα σας παρακαλούσα να μου στείλεται και μένα
anastasia_gs@hotmail.com είμαι παλιό μέλος του greektracker με name bellamio k bellamio_again.

επίσης ψάχνω το test4u expert αν μπορεί να μου πεί κάποιος πως μπορώ να το κατεβάσω θα το εκτιμούσα

Bellamio

καλησπερα θα ηθελα σας παρακαλω μια προσκληση ημουν παλιο μελος στο team of greekz. lozios@hotmail.com

θα μπορουσα να εχω μια προσκληση στο pasxalhs335@yahoo.gr ? ημουν και στον παλιο τον server εγεγραμμενος.

θα μπορουσα να εχω μια προσκληση στο gnokia243@gmail.com ? ευχαριστω

Θα σας ημουν ευγνωμων αν μπορουσατε να μου στειλετε και μενα μια προσκληση. mihalist80@hotmail.com ευχαριστω!

καλησπερα σας είμαι παλιό μέλος του greektracker με name santos65αν μπορουσατε να μου στειλετε και μενα μια προσκληση στο mail santorinaiosk@yahoo.gr σας ευχαριστω.

mia prosklisi re paidia kai gia mas ama sas perni :p
djstras@yahoo.com

μια προσκληση φιλαρακια..
παλιος στο πλοιο
pavlitakis@hotmail.gr

ευχαριστω

Θα μπορουσα να εχω μια προσκληση κ εγω στο mithos2000@yahoo.gr

sas parakalo an mporeite mia prosklisi sto chriz-toforos@hotmail.com
xeretismata apo kipro :))

sas parakalw steilte mou mia prosklhsh leni_papa@yahoo.gr

kai se mena mia prosklisoyla re filarakia
panosgem@gmail.com
eyxaristwwwww

ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ Θα μπορουσα να εχω μια προσκληση parapojohn100@gmail.com

kai se emena mi asas parakalo...
kostas72@gmail.com

mia paraklisi, auth pou pernoun proskilisi
8a mporousan aploustat na stiloun kai stous alous edw measa,
oxi na eksafanizonte......

eyxaristo.........

Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα μια πρόσκληση για το mytog.net στο Mail georpower@yahoo.gr Ευχαριστώ

μηπως υπαρχει καμια προσκλησουλα και για μενα??????
elisapous@yahoo.gr


Θα ημουν ευγνωμον και εγω για μια προσκληση στο Mytog στο Tasidchris@yahoo.gr
Ευχαριστω προκαταβολικα. .

οποιος μπορει ας μου στειλει και μενα μια προσκληση για το my tog ευχαριστω. nvotzis@hotmail.com

Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα μια πρόσκληση για το mytog.net στο Mail antonis_toni1@live.com Ευχαριστώ

parakalo kai gia mena mia prosklisi re pedia. georgemein@gmail.com

kai apo edw mia prosklisi paidia opoios mporei! EYXARISTW!!

geoturokgiank@yahoo.gr

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΙΧΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΒΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ email ΜΟΥ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

e-mail: alek@mycosmos.gr

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Μια προσκληση αν μπωρειτε και για μενα στο stefvaso@windowslive.com ευχαριστω!

Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα μια πρόσκληση για το mytog.net στο Mail invvio@gmail.com Ευχαριστώ

και σε εμενα αν υπαρχει καμια προσκληση παρακαλω,
maria_xatzip@hotmail.com

Kala perimenete na sas steiloun prosklisi epeidi tha doun edw na zitate k na afinetai mail? iq radikiou

my tog xalarwste lg gt etsi opws pate mono 3 melh 8a exete st site sas...siga poioi eiste

sas parakalo na mou stilete ena invite sto menteses41@ymail.com

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. Η ΖΩΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ ΔΥΣΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΥΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΥΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΑ. ΙΣΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

TO E-MAIL EINAI : firenet1024@gmail.com
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση αν μπορούσε να μου στείλει καποιος christospoullides@gmail.com
Ευχαριστώ

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση αν μπορούσε καποιος...

angelo888888@hotmail.com

θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση στο gimyhoyl@yahoo.gr

Καμια προσκλησουλα και απο δω.
Mail: manosmeta@gmail.com
Eυχαριστω.....

paides perisevei kamia prosklisi gia mena?
elton.npl@hotmail.com
thnx

an ginete tha ithela kai ego mia prosklish euxaristo. dodys30@gmail.com

Μια πρόσκληση στο nobodydies@yahoo.com

Μια πρόσκληση στο polkust83@yahoo.com για mytog.net

Mια προσκληση για my tog.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.Στο toulastavridou@yahoo.com

kαι για το tsibato please.Στο toulastavridou@yahoo.com

Γεια σας..μια προσκληση παρακαλω για το diatka@hotmail.com ειμουν καιρο χρηστης του teamofgreekz

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση αν μπορούσε να μου στείλει καποιος vavzim@gmail.com
Ευχαριστώ

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

kalispera mporei kapoios na mou steilei mia prosklisei.nansy_ag@hotmail.com

καλημερα καμια προσκληση παιζει greek7tk@gmail.com

Θα παρακαλέσω αν είναι δυνατόν για μια πρόσκληση nulix@msn.com

Δεν γνωρίζω αν από αυτούς που ζητάνε παίρνει τελικά κανείς, αλλά ξέρετε, η ελπίς κτλ.... Όποιος πιστός παρακαλώ, μία στο ctpas79@gmai.com

re paidia, kapoios na exei kamia prosklisi gia to mytog??? ap otan ekleise to greek tracker psaxnw gia prosklisi kai den vriskw... etylien@yahoo.gr to email mou...

καλησπέρα,, θα ήμουν υπόχρεη για μία πρόσκληση!! Το θέλω πάρα πολύ!!.
zeuspom14@yahoo.gr
ευχαριστώ εκ των προτέρων...

καλησπέρα,, θα ήμουν υπόχρεη για μία πρόσκληση!! Το θέλω πάρα πολύ!!.
zeuspom14@yahoo.com
ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Θα ήμουν υπόχρεη αν έπαιρνα κι εγώ μια πρόσκληση! Σας ευχαριστώ πολύ! ioannaan@yahoo.com

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Σιγά μην ζητήσω και πρόσκληση, piratebay σε συνδυασμό με subs4free και τα έχω όλα

μια προσκληση ...μονο μια. admaria10@hotmail.com

μια προσκληση αν υπαρχει στο eliasdimou@yahoo.com

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ, θα σας ήμουν υπόχρεος.
m1xalakis@hotmail.com

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ
josef-molivos@hotmail.com

Χρονια σας πολλά με προσωπική και οικογενειακή ευτυχία!Μία πρόσκληση παρακαλώ,
panos960@hotmail.com

Επειδη εχει καταντησει αηδια το θεμα με τις προσκλησεις,http://rutracker.org ...
Ειναι ρωσικο σαιτ αλλα με το chrome το μεταφραζει αυτοματα. Εχει ΠΟΛΥΥΥΥΥ καλυτερη ποιοτητα,ταχυτητες στο μαξιμουμ και δεν εχει ουτε προσκλησεις ουτε αηδιες...Απο ταινιες εχει σχεδον οτι κυκλοφορει απο 3D εως BlueRay ποιοτητες,τραγουδια,σειρες σε φουλ αναλυση τα παντα! Με λιγο ψαξιμο στα γνωστα σαιτ υποτιτλων θα βρεις τον αντιστοιχο υποτιτλο,πιθανως με αλλη ονομασια...(Πιθανως πολυ παιρνουν απο εκει τις ταινιες υψηλης ποιοτητας). Οσοι το βρουν θα με θυμηθουν και γραψτε τα ελληνικα σαιτ με προσκλησεις και παπαριες!

Psaxno Ellinika Biblia, mia prosklisi please, wagelis@gmx.de

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ πολυ mpakaia@yahoo.gr

Μία πρόσκληση σας παρακαλώ pavlatoskef@hotmail.com

kamia prosklhsh kai se mena re paidia
tsiv_01@yahoo.gr

πιθανοτατα να παρετε ολοι τα !@#$@$ μας διοτι 1) πρεπει να εισαι ολη μερα καθε μερα μεσα για 2-3 εβδομαδες 2) δινεις μονο 2 προσκλησεις 3) για ποιον γαμημενο λογο καποιος να στειλει σε εσας κ οχι σε καποιον που ξερει????

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ πολυ iliasmagdel@yahoo.gr

μια προσκληση σας παρακαλω πολυ.koulis_d@yahoo.gr

μια προσκληση παρακαλω!
haris_pal@hotmail.com
ευχαριστω!

mia prosklhsi please
chnikolaou@gmail.com
imoun palios xristis kai epidi den ekana park to logariasmo persi to kalokairi diagraftika
thanks

ime kai ego xristis ime oti sas lene gia na plirosete kai tetoia gia prosklisi ine vlakies!!! kai o protos filos pou leei imaste tris kai o koukous den fantazete posoi imaste!!!

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ στο sunishigh2@gmail.com Ήμουν και παλιάμέλος αλλά έχασα την πρόσβαση λόγω αδράνειας. Ευχαριστώ.

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ στο koutsoumarakis@yahoo.gr. Ευχαριστώ πολύ

γεια σας θα ηθελα αν μπορει κανεις να με κανει προσκλιση στο γρεεκ τεαμ... θα το εκτιμουσα πολυ. το εμαιλ μου ειναι f-vendeta@hotmail.com σας ευχαρστο πολυ

αν μπορεί κάποιος να μου στείλει μια πρόσκληση στο aspafigi@yahoo.gr έχω πρόσκληση ως αντάλαγμα για το trellas

Μια πρόσκληση σας παρακαλώ πάρα πολύ στο medys18@yahoo.gr. Ευχαριστώ πολύ

μπορει κανεις να μου στειλει και εμενα μια προσκληση στο lampakos95@gmail.com ..ευχαριστω πολυ

Καλησπερα μπορω να εχω μια προσκληση ειχα και παλιοτερα κωδικο απλα λογο ζημιας του υπολογιστη τα εχασα ολα και αργισα να ξανασχοληθω dorita6043@hotmail.com ευχαριστω

Καλησπερα σε ολους..Θα ηθελα μια προσκληση αν μπορει καποιος στο harismagician@gmail.com Ευχαριστω εκ των προταιρων...

καλησπερα!αν υπαρχει καποια προσκληση να μου στειλετε θα το εκτιμουσα ιδιαιτερως,το mail μου ειναι lactoula@yahoo.gr

και μενα μια προσκληση ρε παιδια alroi_gr@yahoo.co.uk

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση αν μπορούσε να μου στείλει καποιος iliasa171167@gmail.com
Ευχαριστώ

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση αν μπορούσε να μου στείλει κάποιος emanousakis1@gmail.com

an iparxei mia prosklisi thn antalassw me amerikaniko torrentadiko me full dvd,to e-mail mou einai emalaith21@hotmail.com

καλησπέρα!Ήμουν παλιότερα στο gree-tracker.net αλλά από τότε δεν έχω βρει κάποιο καλό ελληνικό site.
Αν γινόταν θα ήθελα μία πρόσκληση στο united.2424@gmail.com

Καλησπέρα σας παρακαλώ θα ήθελα μια πρόσκληση για το greek team το email μου είναι nikolpan88@gmail.com
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!

Καλησπέρα, αν υπάρχει θα ήθελα μια πρόσκληση στο rocktheartgallery@gmail.com

Καλημερα. Μια προσκληση παρακαλω, προσπαθω καιρο να γινω μελος σας:
billyflo81@gmail.com

Ευχαριστώ

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση , κάποιος
XRISTOS44@pathfinder.gr

Καλησπέρα σας, θα ήθελα μια πρόσκληση παρακαλώ.
Σας ευχαριστώ πολύ.
pccosmos@ath.forthnet.gr

καλησπέρα αν είναι εύκολο ρε παιδιά μια πρόσκληση , ευχαριστώ εκ τον προτέρων

gm_domino@yahoo.com

καλησπέρα αν είναι εύκολο ρε παιδιά μια πρόσκληση , ευχαριστώ
simelidiscostas@gmail.com

καλησπερα σας και ευχαριστω εκ των προτερων για την αναγνωση του μηνυματος μου. Ειμαι φοιτητρια και τον συγκεκριμενο σαιτ το χρησιμοποιουσε ενας φιλος μου και το βρηκα εξαιρετικο. Μηπως θα μπορουσα να εχω κι εγω μια προσκληση γιατι οσο να ναι οι ταινιες ειναι χρησιμες οταν εισαι μακρια απο το σπιτι σου. το email μου ειναι: aspasiamavronasou@hotmai.com. ευχαριστω και παλι

Καλησπέρα, αν υπάρχει θα ήθελα μια πρόσκληση στο iusefree007@gmail.com

Καλησπερα μια προσκληση παιδια εαν μπορειτε ntararaki@gmail.com

καλησπερα μια προσκληση αν γινετε στο dimitrisvelman@yahoo.com

Καλησπερα σε ολους!
Αν υπαρχει δυνατοτητα να μου στειλετε μια προσκληση στο: businesstartpro@gmail.com

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Καλησπερα σε ολους!
Αν υπαρχει δυνατοτητα να μου στειλετε μια προσκληση στο: businessstartpro@gmail.com

Ευχαριστω εκ των προτερων!

τωρα που επεσε το σαιτ τι να πω ???

kai se emena an ginetai mia prosklhsh leroskostas@hotmail.com...euxaristw

kai se emena an ginetai mia prosklhsh leroskostas@hotmail.com...euxaristw

Πάλι έπεσε το site αν ξέρει κανείς γιατί ας ενημερώσει. Να είστε καλά!

Παρακαλώ πολύ μια καλή και ευγενική ψυχή όταν μπορεί να μου χαρίσει και έμενα μια πρόσκληση :) ευχαριστώ πολύ…. smetaxa@hotmail.com .

Παρακαλώ πολύ και σε εμένα μια πρόσκληση ήμουν ξανά με καλό ratio power user αλλά είχα καιρό να μπώ λόγω ανακαίνισης στο σπίτι και με πέταξε έξω ευχαριστώ εκ των υστέρων ..... welcometomb@yahoo.gr

Καλησπέρα έχει κανείς να δώσει πρόσκληση για το greek-team με αντάλλαγμα πρόσκληηση για το greekleech και το galaxy-tracker?Είμαι παλαιό μέλος του greek-tracker kai toy teamofgreekz και δεν είχα προλάβει να κάνω νέο λογαριασμό όταν έκλεισαν το mail moy είναι ilovegame30@hotmail.gr

Μια προσκληση παρακαλω πολυ αν ειναι δυνατον! Το email μου ειναι heojeoo@gmail.com

Αγοράζω μια πρόσκληση. Ξέμεινα από τρακερ και θα πάθω στερητικό σύνδρομο.Για προσφορά στο kounalakisg@yahho.com

Παρακαλω οποιος εχει προσκλησει στο MyTog.Net ας μου στειλει μηνυμα matinakonsta@gmail.com

Παρακαλω οποιος εχει προσκλησει στο MyTog.Net ας μου στειλει μηνυμα matinakonsta@gmail.com δεν ξερω αλλον αξιοπιστο tracker. ευχαριστω

Και γω παιδια θελω μια προσκληση στο My Tog.Net στο mixalisx@msn.com.Ευχαριστω πολυ

κι εγώ μια πρόσκληση αν είναι εύκολο στο gntina@in.gr

Μήπως κάποιος έχει καμιά πρόσκληση;
tsinoulis@yahoo.gr

Αν έχει κανείς καμία διαθέσιμη πρόσκληση για MyTog.net ας στείλει στο darkome@yahoo.com

καλημέρα παιδιά αν μπορείτε στείλτε μου καμία πρόσκληση για το tsibato η κανένα άλλο torrent.email:litsa.leros@hotmail.com

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
ΤΟ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΚΛΕΙΝΕΙ
JOHN_SPYROU@HOTMAIL.COM
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

An δεν με κάνει πίπα ο διαχηριστής πρόσκληση δεν θέλω

καλησπερα παιδια και σε μενα καποια προσκληση στο greek-team.cc ημουν παλιο μελος αλλα λογω ανακαινισης εχασα το δικαιωμα ήμουν με το e-mail welcometomb@yahoo.gr ευχαριστώ

Γεια σας! μπορειτε να μου στειλετε προσκληση για το http://www.greek-team.cc/ παρακαλω.το email μου ειναι pantelitsa.tzey@hotmail.com

Καλησπέρα ,
εάν έχει κάποιος την καλοσύνη ,ας μου στείλει κι εμένα μία πρόσκληση για το greek-team.cc στο mail : mmgr@mailbox.gr.
Ήμουν μέλος στο Galaxy-tracker που έκλεισε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σας παρακαλώ θα ήθελα και εγώ μια πρόσκληση , κάποιος
rapid_pica@yahoo.com

Καλημέρα σε ολους... μήπως μπορεί καποιος να μου στείλει κ μένα μια πρόσκληση?? Αντε βρε παιδιά, έχω ένα μικρό κοριτσάκι κ χρειάζομαι παιδικές ταινίες!! / raptinana@hotmail.com / ευχαριστώ

Pleaseeeeeeee... mia prosklisi kai gia emas tous ellhnes apo to ekswteriko
domenicodesign@yahoo.com

Καλησπέρα Θα ήθελα και εγω μια πρόσκληση για το greek-team.cc :-)
marsamiou@gmail.com
Ευχαριστώ :-)

Καλησπέρα και γω θα ήθελα μια πρόσκληση σας παρακαλω!!!
marnth@hotmail.com
Ευχαριστώ!!!

Καλησπέρα και γω θα ήθελα μια πρόσκληση σας παρακαλω!!!
marnth@hotmail.com
Ευχαριστώ!!!

Καλησπέρα. Θα μπορούσα να έχω μια πρόσκληση για το greek-team.cc... Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων... stampoulis@gmail.com

παλαιοτερα ημουν στο galaxy tracker
αν εχετε καμια στειλτε atanatos74@yahoo.gr

Λαθος για πριν φιλε εκεινο το email που εδωσα δεν το πολυχρησημοποιω αν θες στειλε στο seat1690@yahoo.gr

θα ήθελα μια πρόσκληση σας παρακαλω!Για το greek-team.cc marios74@gmail.com

θα ήθελα μια πρόσκληση σας παρακαλω!Για το greek-team.cc marios74@gmail.com

Αν υπάρχει καποια προσκληση για το greek-team.cc. καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ
nenamo9@yahoo.com

Αν υπάρχει καποια προσκληση για το greek-team.cc. καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ
mariaxaski@yahoo.com

Αν υπάρχει καποια προσκληση για το greek-team.cc. καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ
mariaxaski@yahoo.com

Μια προσκληση για το greek-tem.cc ευαχαριστω
kliosidiropoulou@gmail.com

Μια προσκληση για το greek-tem.cc
Ευαχαριστω
spirosgeo@hotmail.com

Μια προσκληση για το greek-tem.cc ευαχαριστω
chrbyron@gmail.com

Χαίρετε,
Σήμερα προσφέρουμε δάνεια οποιουδήποτε είδους για να ικανοποιήσουμε τους οικονομικούς περιορισμούς σας, ανεξάρτητα από το αν η κατάστασή σας κυμαίνεται από $ 5.000. Σε $ 100.000.000 σε προσιτή τιμή 3%, Ασφάλειες ελεύθερες, κακές πιστωτικές δεκτές. Το ποσό δανείου είναι διαπραγματεύσιμο, υπηρεσίες αξιοπιστίας που προσφέρουμε. Αρμονική αίτηση μόνο μέσω (martinlaurafinancefirm@gmail.com) Επιτυχία όλων.

Τις καλύτερες ευχές!

Χαίρετε,
Σήμερα προσφέρουμε δάνεια οποιουδήποτε είδους για να ικανοποιήσουμε τους οικονομικούς περιορισμούς σας, ανεξάρτητα από το αν η κατάστασή σας κυμαίνεται από $ 5.000. Σε $ 100.000.000 σε προσιτή τιμή 3%, Ασφάλειες ελεύθερες, κακές πιστωτικές δεκτές. Το ποσό δανείου είναι διαπραγματεύσιμο, υπηρεσίες αξιοπιστίας που προσφέρουμε. Αρμονική αίτηση μόνο μέσω (martinlaurafinancefirm@gmail.com) Επιτυχία όλων.

Τις καλύτερες ευχές!

Χαίρετε,

Η MARTIN LAURA FINANCE FIRM προσφέρει σήμερα δάνεια οποιουδήποτε είδους για να ικανοποιήσουν τους οικονομικούς περιορισμούς σας, ανεξάρτητα από την κατάστασή σας που κυμαίνεται από $ 5.000. Σε 100.000.000 δολάρια σε προσιτό επιτόκιο 3%, Ασφάλειες δωρεάν, κακή πίστωση αποδεκτή. Το ποσό δανείου είναι διαπραγματεύσιμο, υπηρεσίες αξιοπιστίας που προσφέρουμε. Αρμονική εφαρμογή μόνο μέσω (martinlaurafinancefirm@gmail.com) Επιτυχία όλων.

Τις καλύτερες ευχές!

Καμία πρόσκληση για το το greek-tem.cc ευαχαριστώ πολυ.

tomkol345@gmail.com

Άκου διαγραφή επειδή ήμουν διακοπές!
Πρόσκληση παιδιά.
kostas_fsi@yahoo.gr

γεια σας παλιος απο greektracker επιστροφη με ορεξη. θα ηθελα και εγω
αν υπαρχει διαθεσιμη προσκληση.t_hraklhs@hotmail.com
ευχαριστω παιδια και καλη δυναμη

Μια πρόσκληση για το το greek-tem.cc ευχαριστώ πολυ.

danny645@gmail.com

Μια προσκληση για το greek-tem.cc ευαχαριστω
stavrosg@in.gr

Μια πρόκληση για το greek-tem.cc ευχαριστώ παρα πολύ
andreas_paderm@hotmail.com
Ευχαριστώ πολύ και πάλι

Καλησπέρα. Θα μπορούσα να έχω μια πρόσκληση για το greek-team.cc; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων.

entzikalaentzis@gmail.com

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 239   Νεότερο› Νεότερο»

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More